ANTOLOGIA POESIA PALESTINA MODERNA (XXIX), por André Da Ponte

ANTOLOGIA POESIA PALESTINA MODERNA (XXIX), por André Da Ponte

ANTOLOGIA POESIA PALESTINA MODERNA (XXIX)

Ibrahim Nasralah

إبراهيم نصرالله

Ibrahim Nasrallah nasceu em Amman, Jordânia, no seio duma família de refugiados palestinos em 1954. Poeta, romancista, pintor, jornalista e fotógrafo, ministrou aulas em Arábia Saudita e trabalhou como jornalista entre 1978 e 1996. Tem publicados mais de dez livros de poemas, sete romances e duas obras para meninhos*. Entre as obras publicadas são de destaque: Cavalos avistando a cidade, 1980; Canções da alva, 1984; O derradeiro diálogo poucos minutos antes do assassinato do pardal, 1984; O meninho rio e o General, 1987; A chuva no interior, 1989; O bosque verde, 1991; o escándalo da raposa, 1993; O livro da Morte e dos Mortos, 1998; No nome da mãe e do filho, 1999; Espelhos de anjos, 2001. Nos Emiratos Árabes Unidos recebeu o prémio literário Al-Uweis, o mais preçado para poetas de língua árabe.

Separação

Um escano no jardim

e um frio negro.

Um imenso silêncio caiu

do alto do espaço,

chegando ao surpreendido momento.

Aqui estavam os dous

há cinco minutos,

muito têm falado

e deixaram só

o frio de duas mãos no seu peito

e o pranto duma rosa murcha.

Fim

Uns escanos de pedra

na areia.

Aqui… desde há séculos

a escuridade se passara por riba deles,

e épocas se passaram.

Quê de reis e imperadores miraram entronizar

como se o tempo não mudasse!

Cadeiras orgulhosas da seda

e das nuvens de perfumo,

sonham agora com qualquer gente,

bradam…

https://i.ytimg.com/vi/NdPvt1PbU9k/mqdefault.jpg

CulturaliaGZ e NPG na clausura do curso da UNED Sénior

CulturaliaGZ e NPG na clausura do curso da UNED Sénior

A NPG Nova Poesía Guitirica, CulturaliaGZ e Os Vilares lareira de soños estarán mañá na clausura e entrega de diplomas do curso pasado da UNED sénior. Nun acto que se desenvolverá no Salón de actos da UNED na Coruña e con representación institucional dos concellos que apoian, a Xunta e deputacións, o director da UNED, o coordinador e impulsor da UNED sénior Luís Ángel Rodríguez Patiño e con unha conferencia do museólogo Felipe Senén López Gómez, o poeta Martiño Maseda (CulturaliaGZ e NPG), a poeta e artista Adolfina Mesa (NPG Nova Poesía Guitirica) e Antón de Guizán (presidente da Asociación Socio-Cultural Lareira de soños) estarán presentes neste acto e no xantar posterior.

CulturaliaGZ e NPG coordinarán tres novos cursos no vindeiro curso sobre microrelatos, poesía e artes plásticas dirixidos por Martiño Maseda e Adolfina Mesa e apoiados por numerosos colaboradores das plataformas que representan.

A literatura e a arte abrirán unha nova etapa na UNED sénior nunha terra, A Chaira dunha grande tradición literaria e artística.